Ciasteczka owsiane

Ostatnio szukałam przepisu na zdrowe i małokaloryczne ciasteczka. Najlepiej bez cukru, z płatków owsianych i ziaren. W Internecie zaatakował mnie niemały tłumek przepisów, ale najzabawniejsze jest to, że upiekliśmy je z Camilosem i tak całkowicie po swojemu. Nie wiem, może potrzebowałam jedynie potwierdzenia, że się po prostu da. 



Ciasteczka owsiane
Składniki:
1 szklanka płatków owsianych
1/2 szklanki otrębów (dodałam pszennych i żytnich)
1 łyżka miodu
1 jabłko
1 jajo
3 łyżki mleka
garść rodzynek
czubata łyżeczka cynamonu

Przygotowanie:
Piekarnik nagrzej do 170-180 C. Rodzynki przelej wrzątkiem. Jabłko obierz i zetrzyj na drobnej tarce - tak żeby powstał mus. Dodaj resztę składników i dokładnie wymieszaj - powinna powstać w miarę jednolita masa. Blaszkę wyłóż papierem do pieczenia i nakładaj na nią ciasteczka łyżką, lekko je rozpłaszczając. Piecz w nagrzanym piekarniku przez 20 - 25 minut. 

Komentarze

  1. Wyglądają ciekawie,najeżone wszelakimi płatkami.
    Z pewnością by mi smakowały,chociaż jak czytam,że coś jest niskokaloryczne to zapala mi się czerwona lampka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, że czerwona lampka może się zapalać. Mnie czasem powinna w drugą stronę. Zresztą ciastka i tak były pyszne, niezależnie od ich kaloryczności ;)

      Usuń
  2. mmm lubię zabierać te cuda na uczelnię

    OdpowiedzUsuń
  3. super przepis na zdrowe ciasteczka ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty